Patetiska människa!!!!

Åååååå jag måste bara skriva av mig lite.. Jag förstår mig inte på människor ibland,blir bara slut av att tänka på dom. Hur dom beter sig mot andra,ljuger så dom tror sig själv. Ljuger bara för att rädda sitt eget skinn. Annars så har jag haft en kanon helg med mycket skratt. Gårdagen var kanon hur kul och trevligt som helst.. =)) Vet inte vad jag har gjort,har så ont i vänster knäveck kan knappt gå.. Så man får väl avvakta och se om det bli bättre annars får de väl bli doktorn.. Sitter och kollar på finalen av true talent =)med lite chips,dip och coca cola.. Pusshej

Kommentarer
Postat av: J

Tack för igår morsaaaan!! jättekul!! >3

2011-11-13 @ 21:03:08
Postat av: Dea

Så går det när gamla tanter är ute å festar.. ;)

Får hoppas att du "bara" överbelastat benet och att det går över av sig själv.



Skippa dom som beter sig illa, det bara tar en massa energi av dig.

2011-11-13 @ 22:01:30
URL: http://buttrigadea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0