Det kommer

Det kommer att bli bra till slut. Det blir nog bäst för oss alla om vi gör så här.

Jag kommer att skita i vad folk kommer att tycka. Huvudsaken vi alla inblandade är överens så kommer de bli bra till slut.
För vi har försökt med de mesta men inget verka bita. Så då får vi göra så här ist.

Har kännt mig lite deppig här i några dagar. Men de kan nog bero på allt som händer runt omkring mig just nu. För det är väldigt mycket tankar som snurrar.
Men jag är så glad att jag har dom som stöttar mig i vått och torrt.
JAG ÄLSKAR MINA BARN AV HELA MITT HJÄRTA <3

Ni är mina änglar :)

Kommer en liten bild på lill grodan:)
De är ju mysigt att sova med snutten:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0