Gått några dagar!!

Ja det har gått några dagar sen ja skrev. Inte för att det har hänt så mycket.

Har besök av tre mysiga Stockholms tjejer och en söt liten pojke=). Igår så chillade vi bara eller vi var en sväng på dollar. Käkade tacos, kollade på film.
Idag blir det en tripp till Sundsvall väntar bara på att Jossan ska komma hem från skolan.
Ja i morgon är det hennes sista dag på den här skolan. Japp så är det. För hon ska flytta till din pappa. Många undrar nog varför. Och ni som undra kan ju fråga mig så svarar jag. Det känns lite jobbigt faktiskt, för hon är ju min prinsessa. Fast vi har haft det tufft här senaste tiden. Men man måste ju testa sig fram och hoppas på de bästa. Blir faktiskt tårögd när ja tänker på det:(.

Så nog om det....
Om nån dag så är lill grodan 3månader redan sjukt vad tiden går fort. Den 3 nov ska lillan få sprutan huga lill gumman.

Nu sitter jag och väntar på att duschen ska bli ledig:).
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0