Goo bullar!!

Vaknade runt åtta tiden,fast de blev sent igår. Klev upp med lill grodan Melinda:). Fixade käk till henne satt i soffan och myste medans hon käkade.

Efter en stund kom min syster oxå upp,hon sov kvar här igår. Kollade lite på tv innan vi fixade frulle och kaffe så klart. Fixade och dona lite här hemma.
Innan vi begav oss till en av mina äldsta tjej kompis med familj:). Det var mycket mycket trevligt. Käkade lite väl många ny bakade bullar. Men vad faan man lever bara en gång.

Blev även bjuden på middag:). Så i morgon ska vi bjuda på middag. En mycket trevlig lördag har de varit.
Är så skönt att bara vara och inte göra så mycket. Väl hemma så blev de lite fix sen bara slappa i soffan. Men nu har ja förflyttat mig till sängen. Så de blir till att sova snart man vet ju aldrig om grodan vaknar nåt. Hon är faktiskt duktig på att sova hela natten. Och hon gråter typ aldrig heller. Jag ljuger inte om hon högst har gråtit 5 gånger sen hon föddes. Visst de är väl bättre att de är så än att ha fått ett kolik bebis.

Kan tänka mig hur jobbigt det måste vara. Tycker verkligen synd om föräldrar till kolik barn. Nej nu avslutar jag här.

Sweet dreams everbody :)

Pusshej
Kommer en bild från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0