Trevligt Besök!!

Idag så fick vi ett trevligt besök =) Min kära far och hans fru kom och hälsade på med J.. Det var riktigt trevligt att träffa dom.. Det blir ju inte alltför ofta fast vi inte bort så långt ifrån varandra. Men de ska ja ändra på har jag gett mig faan på.. Annars idag så har jag inte gjort ett skit bara varit och spelat ett spel på fejjan som jag blir tokig på.. Hur sjukt som helst att man kan bli beroende av ett jävla spel.. Men men det är ju roligt oxå ju.. Så jag kommer icke sluta spela det först ja har klarat alla banor som man ska klara.. I morgon ska ja iväg och fixa lite så jag hoppas på fint väder.. =) För 17år sedan så kom min älskade Emelie till världen=) Ja tiden har gått fort. Jag var ju bara själv barn då hade precis fyllt 17 år när jag fick henne.. =) Mammas stor vackra tjej som blir 17år i morgon..Många pussar och kramar =) Nej nu blir det lite spel sen sängen.. ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0