En vanlig Onsdag!!!

Ja en helt vanlig onsdag har det varit idag.
Har städat och tvättat som vanligt,men det är verkligen skönt när de är gjort.
Har ju även myst med Lill grodan så klart.

Det är så skoj nu när hon har börjat dra på läpparna när man pratar med henne. =)
Ja igår så var vi på bvc allt gick bra förutom att hon inte hade gått upp så mycket i vikt.
Så ska dit på fredag igen för en extra kontroll..
Så jag hoppas de visar bättre då..

Till dig som hade kommenterat =)
Jo jag vet att jag ska ha skrivit om förlossningen men har inte haft så mycket tid till de.
Och har ja ingen egen dator just nu för den har gått sönder.
Men jag lovar att jag ska sätta mig så fort ja får tid att skriva om det.

Ja nu känns det verkligen att hösten är här..
Blir riktigt mörkt ute på kvällarna men de är mysigt det oxå för då får man tända massa ljus.

Och det har regnat typ hela veckan och det är så jävla tråkigt.. =(

Nej nu ska ja hänga sista tvätten ja ska tvätta för idag..

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0