Woop woop

Jo men visst då är de helg snart igen då..
Gud veckorna bara springer iväg.
Ajja man ska inte klaga..

Man får passa på att blogga när man från låna systers dator :)
Läsa lite bloggar och kolla runt =)

Så man hänger med på vad som händer runt omkring=)
Har ju faktiskt några vaffo bloggar som ja måste bara läsa och följa.
Ja vissa är ju kändis bloggar.

Ja tro vad man ska hitta på i helgen då,håller bara tummarna att det blir bra väder iaf..

Annars är de ju inge roligt vill ju gärna kunna gå ut och vara ute ett tag så lill grodan min får sova i vagnen. Det är ju så nyttigt för dom att sova ute i vagnen.
Lill grodan Melinda har börjat dra på sina läppar jätte ofta =)
Har försökt att fotat men har inte fått nån bra bild än men de kommer hoppas ja.

Nej nu ska ja gå och spela yatzy med syster och lilla Jossan =)

Tog en bild på lill grodan Melinda idag efter hon hade ätit =)
Den kommer här den :)

Take care







<3<3   MELINDA <3 <3

Kommentarer
Postat av: Dea

Så är det väl alltid, det där med foton.. Ungarna gör världens sötaste min men just som man fotar lyckas de antingen blixtsnabbt byta min eller så rör de sig ungefär lika snabbt som stålmannen och fotot blir bara ett sudd!!!!

JAG har iaf haft turen att se henne le rakt emot mig "in real life" =D

2011-09-26 @ 22:05:06
URL: http://buttrigadea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0