Ja då har man gjort det igen!!

Ja då har man gjort det igen. varför ska man vara så jävla puckad ibland..
Det är ju bara jag som kommer att förlora på det i slutet..
Vad ska man göra för att det inte ska behöva bli så här..

Ja visst den frågan har jag ställt mig flera gånger.
Det är i mig det gör så ont,blir så himla lessen.

Nog om det nu då...

Just nu sitter jag och kollar på repriser på tven.. :)
Idag tittar iaf solen fram och det är ju så underbart..
Ja det märks ju att det är april väder.
Är det inte snö så är de regn så himmla tråkigt. Vill ju ha sol värme jaa sommar typ. :)
Slippa alla dessa varma kläder som man måste packa på sig..

Nej nu har jag inte tid med detta..
Ett stort grattis till våra vänner/melindas gudfar till er lilla dotter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0