Sova kanske!!

Jo det kanske är dax att sova. Klockan bara sticker iväg.

Idag har det var skit väder det är så tråkigt. Man blir liksom så trött. Man blir ju mycket piggare när det är sol å värme. Hoppas på att det blir de i helgen.
Idag har varit en trevlig och mysig dag.
Började dagen med en fika på stan med vänner och grodan så klart. :).
Blev även en solning med L och R. Det var riktigt skönt måste ju få lite grund färg innan sommaren. :) Efter det så blev de en repa ner till dollar, alltid roligt att kolla om dom har fått in nåt nytt;).

Sen blev det hem och fixa lite kollade på BB gjorde ja oxå :). Åkte å handlade plockade upp L som skulle med hem en sväng. Snackade drack kaffe spelade skippo ja de vanliga.

Sen kom även min syster å F och hälsade på. Fick en jätte fin tavla av F som hon hade gjort själv. Ska ta en bild på den i morgon. Syrran färgade håret på mig blev mycket nöjd.

Så skönt när det både är klippt och färgat. :) oj det blev visst mer skrivet än vad jag hade tänkt mig.
Men nu blir det till att sova.

Ska lägga upp en bild på grodan å hennes nya kompis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0