Hoppla hoppla!!

Ja men det är ju så hoppla hoppla polle:). Har ju märkt att jag har blivit jävligt dålig på att blogga. Men vad gör de om hundra år. ;)

Har ju hänt en hel del den sista tiden. Orkar nog inte blogga om allt, utan tar bara det jag känner för att skriva.

Förra måndag fick ja en riktig trevlig överraskning. Fick en träff med två av mina kusiner och min morbror som jag inte har träffat på 21 år. Och kusin barn och morbrors fru. Det blev mycket skratt ja det var helt underbart. :))

Annars så flyter allt på som de ska. Lill grodan växer och frodas. Hon har inte börjat gått än men det lär inte dröja länge tills hon gör de.:) det kommer när de kommer. :))

Har haft en trevlig helg med underbara vänner. Mycket skratt har det oxå blivit:) ja hela helgen har varit kanon.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0