Måste försöka

Måste försöka att bli bättre på att blogga. För tid har ja medans lillan sover. Men ja har inte kännt mig motiverad till att blogga.
Men ska ta mig i kragen. Ja lovar :).
Jo nog har det hänt lite saker här på slutet både positiva och negativa men inget ja kommer gå in på.

Det verkar som att det är jätte många som är sjuka men visst det är ju inte konstigt, när det ena dan är plus grader och sen så blir det minus grader :( . Hittills så har ja klarat mig peppar peppar ta i trä. Så länge inte lill grodan blir sjuk. Så jobbigt för dom små.
Annars så flyter det på som de ska göra. Går riktigt bra för Jossan i skolan och trivs verkligen. :) kommer till mig på fredag med taxin, som ja har saknat henne. Saknar Emelie jätte mycket mina älskade barn <3.

I helgen så invigde vi badhuset för lilla Melinda, gick bra från början sen så tyckte hon att det blev lite kallt. Så de kommer att bli fler gånger :). Syster, E och À var med.

Idag blev Melinda 6 månader vart tog tiden vägen, ja de kan man fråga sig.
Känns ju som vi fick hon igår typ . Hon har fått börjat äta gröt och det tycker hon verkligen om. :) har även fått börjat prov smaka lite annat smått och gott. :)

Nej nu blev det lite skrivet :) men ska avrunda här med en bild från badhuset :).

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0