Punkt!!

Ja då har åter en helg gått. Det har varit en riktig chill helg och mys med barnen.

I lördas så fick Jossan följa med hennes morbror, J och barnen på bad huset. Var ju tänkt att jag oxå skulle gå dit, men ville inte ta ut lilla Melinda när de var så kallt. Men nästa gång ska ja oxå följa med.

Dom är ju för söt dom små liven. Det är ju så att J är kär i L och dom är ju tillsammans. Så efter badet så var dom på dejt på Ullas :). Mina gull ungar :).

Sen kom hon hem och var jätte nöjd. Fast de blev ju mer lek för henne med sina kompisar som hon har här. Blev även film, men se märks att dom har svårt att sitta still. :)

Igår chillade vi hela dagen. Myste och busade med lill grodan. J är så duktigt att hjälpa till med henne. Märks som sagt att hon har blivit stor.

Saknar min E jätte mycket finns i mina tankar hela tiden. Puss på dig gumman min:) <3

I morgon blir det nog att man går ut en sväng, nu när de äntligen har blivit mildare igen. Tycker ju inte om det här med kyla ja, fast man är norrlänning. Tacka vet ja värme å sol :).

Nej nu får det räcka för den här gången :).

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0