!!!!

Vill faktiskt att det ska bli vår nu.. :) Ja jag vet vi har junnappt haft nån vinter,men de är skönt med våren och sommaren.. :) Finns inge bättre en varma sommar kvällar med nära och kära :)

Idag har man rensat Jossan rum så nu blev det fint där inne ska bara fixa nya gardiner där inne.
I morgon så åker julgardinerna ner.. För nu är julen över..

Hoppas på sol i morgon då ska ja ut på en promis ja om de inte är för kallt då vill säga..Jag klarar mig men jag tänkte på lill grodan ja. =)

Orka skriva mer nää inte nu iaf :)

Take Care

Kommentarer
Postat av: Dea

Aha, du har hittat tillbaka till bloggen =) Började fundera om du gett upp. Att jag inte skriver varje dag e ju vanligt men inte du..



Kjam kjam

2012-01-14 @ 12:59:07
URL: http://buttrigadea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0