Kanske åska i luften!!!

Idag har det varit väldigt kvavt och äckligt. Men inte gjorde det nåt har varit ute hela dagen typ. Tog en promis med Å ner på stan tog en fika och satt å surra massa.. :) Har ju glömt att skriva att Mina kära vänner har fått sin lilla Wilma.. Så Melinda blev ju så stor helt plötsligt. Nu väntar ja bara på att men älskade vän och min älskade bror ska få sin lilla bebis.. :):) Mys med bebisar och ja man glömmer ju hur liten dom småliven är.. =)

Tror det kommer att åska i natt för det känns så i luften men hoppas ju att det blir sol i morgon. Våra planer för idag blev ju inte som vi hade planerat. Men det kommer ju fler gånger.
Gubben och J åkte iväg och fiskade ja ville inte följa med denna gång,men annars så tycker jag att det är mysigt att fiska.. Har suttit här ute på gården med min vänner och barn.. Å min älskade granne har ju kommit hem från sitt jobb,så nu får man träffa henne lite.. Nu sitter vi å kollar på sommar krysset.. Ska snart ta en bad eller så blir det en dusch har inte riktigt bestämt mig än..

Får se vad man hittar på i morgon..
Ha en bra lördag alla vänner.

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0