Chill hela dagen:)

Vaknade kl åtta när Melinda vaknade. Klev upp fixade välling till henne och kaffe till mig.

La mig i sängen medans hon åt och kollade på BB. Jag har funderat några gånger om man skulle palla å vara med i nåt sånt program. Jag tror inte jag skulle göra de. Men tror oxå att det skulle vara en grym upplevelse som man bara skulle göra en gång i livet.

Efter kollat klart på de så gjorde jag klar Melinda. Låg å myste lite å busa. Sen var de dax för lite mellanmål för fröken. Så medans hon sov passade jag på å duscha. Väntade på att L skulle komma å hälsa på. Är ju så många ja vill hinna träffa. Men hinner ju med alla tyvärr:(.

Och nu har vi varit till svärmor/ farmor och P å hälsa på. Alltid lika trevligt synd bara att det blir långt mellan gångerna.

Kanon väder har det oxå varit hela dan. Vi har suttit ute på altan och myst.

Nej börjar mitt batteri ta slut.

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0