Klart!!

Vaknade halv nio av lill grodan. Klev upp gjorde en flaska välling till henne. Medans hon käkade så la jag mig i sängen en stund till.
Efter hon hade ätit klart så klev vi upp och myste en stund i soffan. Efter en stund så bror förbi på en kaffe. Vi käkade frukost eller ja gjorde de.

Å kollade på BB så klart. Sen kom även min älskade vän Felicia förbi. Vi skulle göra klar hennes lägenhet. Så gick dit efter en stund. Allt flöt på som de skulle. Och klar blev vi oxå. Och den blev även godkänd så de va helt underbart.

Så efter vi har städat klart så hick vi hem till mig. F gjorde en caesarsallad å den var så god. Kommer en bild på den:). Sen fick ja nå ryck här hemma och drog fram soffan å började dammsuga å ja man hittar smått å gott där bakom. Tvättade även lite så nu är de oxå gjort.

Nej nu ska ja leka lite med lill gumman.
Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0