Otroligt!!

Otroligt vilket underbart väder vi har haft idag. Hoppas det verkligen håller i sig. Gick ut vid halv elva var ner på byn. Träffade några underbara vänner plus min bror och syster.

Satt och snackade drack kaffe käkade en sallad:). En riktig nice dag. Det märks att Melinda trivs att sova i vagnen och ja det är ju nyttigt för dom små liven att vara ute i friska luften.

Sen hem fixade lite kollade på BB reprisen sen igår. Tror många tyckte det var bra att det var Jennifer som åkte ut, och ja är oxå en av dom. Visst kan ja tänka mig att det är väldigt påfrestande att bo ihop med så många. Men som sagt man har ju valt själv att gå in i huset.
Jag själv skulle inte vara med i nåt sådant program.

Har märkt nu på slutet att jag bloggar när jag har lagt mig via telen.

Annars så flyter allting på som de ska.
Melinda växer och frodas. Var ju mening att vi skulle till tandläkaren i morgon med hon på nå information.
Men nu har det blivit inställt två gånger pga av hon som vi ska till är sjuk. Så nu fick vi en ny tid. Så det är ju bara att vänta. :)

Från de ena till de andra satt och läste gamla inlägg och kommentarer.
Var rätt roligt att läsa. På nån av kommentarena fick mig att undra vem de kunde vara eftersom dom var anonyma. Men livet går vidare orka att sitta å grubbla på det nu.

Nej nu ska ja avrunda här med en bild på Melinda.

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0