Renbäddat

Idag har det varit en sån där kanon dag med när och kära.
Underbart väder har vi oxå haft till nu på eftermiddagen så blev det lite mer små kyligt.
Men så länge solen är framme så..

Igår så hade jag en tvätt och städ dag. All tvätt borta och det är ju underbart.
Man passar ju på medans lillan sover i vanliga fall men igår så fick hon vara med när ja både dammsög och skurade..

Är verkligen glad att hon inte är rädd för dammsugaren.

Och idag så tog jag att renbädda.
Nu sitter jag i soffan med min systerson kollar på tv..
Och lill grodan far runt här som ett yrväder är överallt och helst där hon inte får vara..

Men hon är ju helt underbar som mina andra underbara barn..
 Gud vad tiden går fort. vill inte ens tänka på det..

I helgen kanske jag får besök från umeå..
Jag hoppas som bara den.. =)
Annars få vi bara ta det en annan helg här framöver..

Måste försöka få nån bra bild på M så jag kan beställa.

Nej nu ska ja ta och göra klar M för natten. Kanske slänger in ett inlägg innan jag lägger mig..

Tänker på er mina vänner.
Vi får hoppas på det bästa


Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0