Road trip i morgon =)

Japp i morgon på eftermiddagen så blir det iväg på en road trip..
Blir borta i två dagar, skönt att komma iväg en sväng så där..
Kom ju på att jag inte har fotat den där fina tavlan jag fick av en helt underbar vän.
Som ska flytta härifrån. Fruktansvärt tråkigt  tycker jag. :(

Ja idag har det varit en underbar dag.. Gick ut vid tio tiden och satt oss och drack kaffe ute i solen..
Det märks att oxå att Melinda tycker om att vara ute oxå..
Vid tolv tiden så drog ja och Å ner på stan en sväng gick och handlade lite.
Tog en kaffe och macka på cafet.

Fick även sällskap av en till underbar vän som följde med oss hem..
Fortsatte att sitta ute fixade käk så lillan fick äta ute i solen..
Men man märker så fort solen försvinner så blir det svin kallt
ute..

Så vid halv åtta gick vi in..
Lillan fick ta ett bad och gjorde sig klar för natten..
Så nu sover hon så skönt..

Och snart ska jag oxå lägga mig å knoppa..
Ja i morgon så ska ju lillan äntligen till tandläkaren.
Ja om dom inte nu ringer återbud i morgon igen,skulle ju inte förvåna mig då..

Nej nu blir det sängen..

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0