Inte långt kvar

Ja nu är det inte långt kvar till jul.. 
Men kommer ju hända en hel del innan Julafton.
Har ju många när å kära som fyller jämt så de är ju en hel del här framöver. =)
 
Har haft en bra helg trots min och Melindas förkylning.
Hon har sån hemsk hosta men det verkar bli bättre nu när hon fick hostmedicin.
Är ju så jobbigt för dom små när dom blir sjuka. 
Men det är ju den årstiden. 
Hoppas ingen där ute har glömt att ställa om klockan.. 
Vill inte ha vinter,kallt å jävligt.
Packa på sig massa kläder. =/
 
Har suttit här i min ensamhet och kollat på beck.
Gubben min var visst lite trött ikväll och syster låg å sov på soffan.
Så sånt trevligt sällskap hade ja. :P
Eller ja jag hade ju Mellie som sällskap.
 
Ja snart blir min äldsta dotter 18 år.
Herregud vart har tiden tagit vägen..
 
Men nu ska jag avrunda här för att gå och lägga mig.. 
Så godnatt min vänner.. 
 
ciaociao
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0